jennielundgren.blogg.se

45 - Onsdag! :)

Kategori: Allmänt

Hej på er! 

Idag var det onsdag igen, dagen då jag har två lektioner och alla andra har 50. Och dagen då jag alltid är MEGATRÖTT! Idag var inget undantag. Men efter en lecture om brittisk punk och en iLab-lektion slutade jag vid halv två och drog mitt trötta lik till Churchill square / HM och Primark. Tänkte att, något måste jag ju göra för att fördriva tiden när alla andra är i skolan. Vädret var fortfarande dåligt och jag ville inte bara åka hem igen. Så var ute efter ballerinaskor (fortfarande) och ett par svarta typ jeggings eller något, och ett par färgade byxor. Kom istället hem med en tröja, ett sovlinne (men behövde faktiskt det) och ett par örhängen.. (Kostade 11 kr. Kan nog leva med det.) Men ja.. inga byxor eller ballerina skor.. :( Får göra ett nytt försök en annan dag där jag inte svälter, och tidigare på dagen när det inte är nedstökat och utplockat som fan. *suck*
 
Så åkte hem, värmde upp min mat (så skönt att slippa laga den!!) och njöt.. sen somnade jag till lite i väntan på att Jenny & Jessica skulle bli redo för att skypa med mig. :D För att snacka om när de ska komma hit, woo! Och det blev 17 juli, can't wait!

Sedan gick jag ner och spelade lite pingis med Jorge, åt soppa, spelade biljard med Minke, snackade i hennes rum, och gick ner och spelade Jenga.. :)) Och rastlösheten tog över så tillslut satt vi och (försökte) byggde korthus... haha herregud..  Men kul hade vi! Var nog bara lite övertrötta!


Efter jag gjort det sista för dagen, typ göra mig iordning för sängen osv, somnade jag nästan på en gång otroligt nog. 

Så en chill men rolig dag på residenset och lite chill på stan.. me likey! :) 
Kommentera inlägget här: