jennielundgren.blogg.se

21 - en helt vanlig (varning: tråkig) dag.

Kategori: Allmänt

Buenas noches! (Lär mig mer spanska än engelska här.. Okej, inte egentligen, men det är ett vanligt skämt här ;) )

Gjorde inget speciellt under söndagen så det här kommer bli ett sjukt tråkigt inlägg.. förlåt men, ja. ;)
Jag sov i typ 7 timmar, helt underbart! Åt frukost, gick på stan med Minke, Marine och Laureen. Försökte hitta ett par skor för mina är rätt söndertrasade. Så fort det kommer börja regna är jag körd.... Och nära kära.. ni vet ju hur lätt jag har för att hitta skor? Well, det är jävligt mycket svårare här!! Efter den deprimerande shopping-turen där jag köpte absolut ingenting, åkte jag tillbaka till residenset och böt om till lite varmare kläder. För jag fryser jäkligt mycket här dåva, och vi skulle vara ute ett tag. För det var dags att gå till stranden för en EF-aktivitet. "Free food, chips and drinks." Jag var såld iaf!

Det var inte så gott men.. gratis dög! Efteråt spelade jag biljard med Minke och blev ägd igen.. sen gick vi upp och tittade på utsikten från Marines fönster på fjärde våningen, så.himla.fint. Sen gjorde vi bara vardagliga saker tills jag gick och la mig, astrött av någon konstig anledning?

 Hade ingen aning om att det fanns Wonka choklad på riktigt.. 
 
 
Inte alls bra bild, men ville visa en liten del av hur långt man ser från Marines rum.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: