jennielundgren.blogg.se

Laziest day - 9!

Kategori: Allmänt

Vaknade (no, really??) vid 6 för en tidig morgon i skolan! Mår inte alls bra idag, bara att gå i trappan gör mig andfådd. x) Förkyld,< ont i halsen, förmodligen lite feber. 

Så idaag finns det inte något kul alls att skriva om. Jag var i skolan på tre lektioner. De var lite svårare än några andra lektioner jag haft tidigare, som känts lite löjliga i jämförelse. Så det var bra, skönt att veta att man lär sig något!

Efter skolan, vid ett-tiden, tog jag bussarna (ja, idag tog det två bussar för att ta mig hem) och gick direkt till residenset. Jag gick ner och fixade käk (fortfarande makaroner, köttbullar och tomatsås) och gick sedan upp och la mig i sängen. Kollade på serier jag missat hittills sen jag kom hit, och sov en stund. En riktigt jäkla långsam dag, haha. Känner mig liite bättre, men det kanske är bara för att jag bara ligger ner haha. (Får faktiskt inte plats att sitta upp i min säng, den är så låg. Hanna kanske skulle klara av det, heheh.)

Var också nere i receptionen och klagade på toaletten som det har varit stopp i sedan fredagen innan jag kom hit.. Fick lite olika svar som att "I will leave Mike the maintenance man a reminder and then it is out of my hands" och att "you can use the toilets on the other floors" och "You could also use the boys toilets." ... Nej, jag vill inte använda killarnas toalett, de är äckligare än våra. Ja, jag har varit där. Nej, jag ska inte behöva springa i massa trappor, kanske på natten i min lilla pyjamas, för att snyta mig eller gå på toa. Och jag har faktiskt betalat för att bo här, då förväntar jag mig att få det fixat.Dessutom är den bästa duschen på den toaletten, och det börjar lukta rätt illa där inne nu.. Gah! Nåväl, han lovade att lämna ett meddelande.. 

Nu ska jag snart lägga mig och sova, imorgon måste jag vara pigg nog för aktiviteter! 
 
Jag lever! Förvirrad över min kassa kamera på datorn. Lyssnar på Ed Sheeran <3 (Är ju nästan en autentisk britt här då va.) Men jag lever! Hej på er! Lite pinsamt att ta bilder på sig själv men.. 
 

KOMMENTARER:

  • janne säger:
    2014-04-21 | 23:56:23

    Där tog det slut på alla trevliga och hjälpsamma engelsmän.

  • Jennie Lundgren säger:
    2014-04-22 | 00:57:31
    Bloggadress: http://jennielundgren.blogg.se/

    Hahaha han var trevlig när han sa det i alla fall.. men det är inte hans jobb att fixa det. Men hans idéer var ju bara dumma!

Kommentera inlägget här: