jennielundgren.blogg.se

14!

Kategori: Allmänt

Två veckor! Det har gått så sjukt fort så vid det här laget är jag hemma på nolltid... 

Idag fick jag sovmorgon ända tills klockan 9:10. Helt otroligt! Fixade mig och käkade för att sen hänga med Natalia till Eastbourne. Det är en stad i närheten av här, tog ca en timme att åka dit. Hade det inte varit alla dessa tusen stopp hade det kanske tagit en halvtimme, men men! Har märkt att britter är lite lata för att de har typ 40 stopp på en väg. Har även märkt att det är jäkligt populärt för britter att gå runt med en käpp. Fattar inte varför dock men? Kön, ålder, spelar ingen roll! Ska hålla mer utkik efter detta, hahah! 


Eastbourne var en jättemysig stad. Som en liten version av Brighton, typ. Biderna är från bussen dit och lite smått i/i utkanten av staden. Även de har en "Pier" som vi besökte. Mycket var stängt eftersom det var en söndag. Men det var fint att kolla ut mot havet ändå!
 
 
"Sussex Police Murder Cover-Up.  Murder"  ...Fattar inte, hahah, varför finns detta ställe? Finns många ställen som heter Smugglers etc också haha. 
En stad längs vägen. På ängarna finns det en del kossor. Typ okej, det är normalt. Men jag har nog aldrig sett lika mycket får på samma gång som jag gjort idag. Jäklar vad får de har! Och lamm, jättesöta!

Det blev bättre och bättre väder under tiden vi var där. Gick från jacka + halsduk till att bara gå runt i T-shirt. Jag är nöjd! Så nöjd över att allt är så grönt överallt också. 

 
Men vi var inne bland husen, och de var jättefina och söta. Kändes verkligen som de hade pengar, dock. Vi åt på donken också, woo vilken fancy mat! Men det var faktiskt jättegott.. men nästan allting verkar gott i kontrast till min eviga pasta. Men idag åt jag inte makaroner, idag åt jag nudlar till kvällsmat! Ska handla imorgon, så då kanske det blir något roligare till lunch.. Och vi var inne på Pounderland.. Allt kostar 1 pund styck. Så köpte mig matlådor, så nu ökar standarden på min mat lite smått då jag kan förvara den propert hahah. 

Nåväl, kom tillbaka till Brighton vid 5-6tiden och var jättetrötta. Gick till residenset en stund oÄch det dröjde inte länge fören jag somnade.. Innan det hann jag ju dock städa undan lite, och skriva uppdateringen om 13:e dagen. ;) 

Nåväl, det var lite smått om denna dagen! Hade!
 
 
 
Kommentera inlägget här: