jennielundgren.blogg.se

13! (dun dun duun)

Kategori: Allmänt

Hejsaan! Idag var det lite soligt, men blåsigt som satan. Det var en skön dag ändå, och vi hade roliga planer! Så jag var glad! Jag, Laureen, Minke och Marine (en fransk vän till Minke) skulle mötas upp och gå till Sea Life! Innan det hängde vi lite på ett café och sen tog foton utanför Brighton Pier. Tänker låta mina tusen (inte speciellt bra, mobilkamera) bilder tala för dagen! :) 
 
SEA LIFE
Seriöst, fisk med tänder. Så sött!
Man fick röra på den.. Så sträv och ovekväm var den! Förväntade mig något slemmigt.
Kass bild, men den var sjukt konstig!
Sjukt jävla stor sköldpadda. Lampan va ungefär sorleken av en taklampa.
De var så söta!
Stor manet! Lampa gör den rosa.
Det visas verkligen inte bra, men den blåa saken är i storleken av en vanlig liten småbarns-gungstol. Bläckfisken var gigantisk!

Okej, tänker inte ladda upp alla bilder på alla fiskar och det jag såg, men det var en väldigt kul dag i alla fall! :-)

Efter Sea Life drog vi till en Food Festival, där jag provsmakade på världens godaste brownie jag ätit. Men ingen idé att köpa någon, var hungrig som vet inte vad och var tvunge att köpa mat. 
 Chicken tikka masala och en vårrulle.. Det var så jävla starkt! Förväntade mig inte alls det, åt knappt inget och slängde massor. :( Gjorde toasts på kvällen.. Besviken tjej, haha. Såg även en gatuartist framföra en Ed Sheeran-låt vid festivalen, jäklar vad bra han var! Finns gatuartister lite överallt här i Brighton, det är riktigt mysigt faktiskt! 

Efter festivalandet åkte jag hem och snackade lite med min rumskompis, stack ner och lagade mat. Satt och snackade nere i kafeterian ett tag. Spelade pingis, och sen tittade på tv & film med Minke, och sen gick och la mig rätt utmattad efter en rolig dag!

...Förlåt för SåMångaBilder? Aldrig kan jag hålla det på en jämn nivå.
Kommentera inlägget här: