jennielundgren.blogg.se

10!

Kategori: Allmänt

Sovmorgon, woohoo! Men levde rumskompislivet och vaknade av en av tjejerna ett tag tidigare än vad jag egentligen skulle. 

Idag började nya elever som kom hit igår. De skulle ha sin första riktiga skoldag. Träffade en asnice tjej som ska gå i samma klass som mig. Tyvärr åker hon om två veckor, menmen! Och en till tjej som bor på residenset, men hon är 17 så hon får knappt göra någonting haha. Men vi körde vanliga lektioner, som var rätt intressanta. Veckans ämne är "Good news & bad news". 

 Jag har väl rätt fin utsikt från klassrummet, om man kollar genom fönstren. Me likey! :)

Efter skolan var vi 20-25 personer som skulle gå iväg och spela bowling i Brighton Marina, woo! Mestadels skulle jag gå tillsammans med Laureen. Men vi hade hyfsat bra gemenskap ändå med många av dem. :) Jag har aldrig spelat så dålig bowling i mitt liv, och tyvärr fastnade det på film av EF-arrangören av aktiviteter.. Jippie!

Efter detta gick 16 av oss till Pizza hut.. Åt dock ingen pizza för jag var inte så hungrig. Önskar jag var det, velat ha pizza i flera dagar nu! Men delade på strips med Laureen och köpte en dricka. :)) Klockan var ungefär nio när jag kom tillbaka till residenset igen. 

Hade hoppats på att det hände något kul i kafeterian eller att det fanns några kul att prata med.. men det var bara killa överallt som kollade på fotboll. NOPE på det, gick upp på rummet och chillar istället. :) (Rätt så uttråkad..)



För övrigt mår jag lite bättre idag, men tror lite av febern sitter i. Imorgon hoppas jag att allt är bra igen! 
 
 

KOMMENTARER:

  • Katja säger:
    2014-04-23 | 08:56:09

    Det är så kul o de bilderna som du även lägger upp :)
    Jag var på språkresa på 80-talet just i Brighton.
    Fantastiskt vackert tyckte jag då med.
    Ha det gött :)

    Svar: Åh, undrar hur mycket det är som har förändrats sedan dess? Det är verkligen en sjukt skön stad! :) Hur länge var du här?
    Jennie Lundgren

Kommentera inlägget här: