jennielundgren.blogg.se

33 - :D

Kategori: Allmänt

Trött var bara förnamnet!

Hahah, hade så himla rätt igår. Hade svårt att somna, och efter 3-4 timmar ringde min rumskompis alarm. Alltså vid 5-tiden. Fattade inte alls varför hennes klocka ringde då. (Hon skulle tydligen till Paris) Och hon skyndade sig upp och flög runt i rummet högljutt i en hel jävla timme.. var inte alls lycklig då. Just då HATADE jag att ha rumskompisar. xD Speciellt eftersom jag visste jag skulle upp inom en timme och var sömnig som en.. sengångare, jag vet inte! Whatsappade lite med Laureen då som också var vaken, haha! Tur man kan dela sina i-landsproblem med någon. :)) 

Funderade skarpt på att skippa mina två lektioner men.. kan folk som dygnat hela natten för att vara på klubben gå till skolan så kan JAG gå till skolan för att jag sovit kasst. :)) Dessutom var jag hungrig. Så slet mig upp och åkte till skolan. Fick reda på att halva klassen (den som ska åka hem snartI flyttar upp till en högre nivå nästa vecka och andra halvan stannar kvar på samma nivå.. Vilket betyder att vi kommer splittras. Sorgligt, jag gillade verkligen min klass. :( 

Det första jag gjorde när jag kom hem var att starta musiken i öronen, byta om till pyjamas och lägga mig igen. I ungefär två timmar. Kändes lite skandalöst eftersom vädret var det finaste sedan jag kom hit.. Träden och gräset luktar vår/sommar och även sydamerikanerna går utan jacka nu.  Och det är ju ett tecken om något hahah! Men levande döda hör inte hemma ute i världen såatteeh..det var sängen för mig!

Efter detta fixade jag lite mellanmål och tittade på säsongsavslutningen av The Vampire Diaries.. tur jag var ensam då, det var lite sorgligt/fint och mindfuckade mig rätt mycket så jag ville inte bli störd när jag kollade på det haha. Sedan tog jag och Minke bussen till Brighton Pier för att möta upp Luna, Kelly, Mara och Karolina. Det var nämligen Lunas sista dag idag så vi skulle ta lite avsked. :) Vi åkte Brighton Wheel och sedan gick till restaraungen VIP. 

 
 VIP =
Very Italian Pizza, uppenbarligen haha. Lite finurligt! Det var en söt liten restaraung. Toaletterna kanske inte var av bästa kvalité då Mara råkade haspa av dörren när hon försökte ta sig ut, hahah. Inte hade de lås heller. Men ja, nu har inte den ena toaletten en dörr längre.. Men dekoren i restaraungen var väldigt fin och priserna var rimliga!

Pizzajäveln var gigantisk. Försök jämföra proportionerna med normalstora besticken eller glaset. Jag gjorde mitt bästa och försökte äta upp hela.. Aldrig ätit så mycket pizza förut, fyfan.. Hela "hälsosamma" dagarna är som bortblåsta.. Min mage var lika stor som en gravid kvinnas tror jag.Det är för övrigt en Hawaii.
 
Efteråt gick jag och Mara till Churchill för att möta upp Laureen då jag och L skulle gå och se The other woman.. köpte lite Pringles till filmen men.. orkade, förståeligt kanske, typ inga Pringles. Men fan vad bra filmen var! Haha. Skrattade rätt så mycket. Sevärd!

 
 I brist på annat att göra blev det att åka hem efteråt (var väl okej antar jag.. klockan var tolv ungefär) och jag ska försöka komma upp imorgon bitti.. Måste försöka sova. Men va rätt hyperaktiv, så än är jag fortfarande vaken... Är väl bara starta Sherlock så sover jag inom 10 minuter? Nåväl.
 
Conclusion: Har i alla fall haft en riktigt bra dag. :) Godnatt!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: