jennielundgren.blogg.se

Spöregn och grejer - 8

Kategori: Allmänt

Chaachaa bloggen! 
 
Sov jättedåligt under natten, cirka tre timmar. Tröttaste tjejen någonsin. Övertrött, faktiskt. Hade inte tid att sova länge för klockan elva skulle jag befinna mig på Churchhill Square. Det var dags för en EF aktivitet, picknick! Men det spöregnade, så vi var lite skeptiska. Jag skulle i alla fall möta Laureen där, en tjej jag mötte på flygplatsen. Hon ska föhoppningsvis flytta upp till min klass imorgon, woo! 

Ja men, hursomhelst regnade det jättemycket. Så självklart blev det ingen picknick i parken, vi var ca 9 personer som fick gå till ett café istället. Det hette Costa, och det var jättemysigt. Vi satt och snackade lite, EF bjöd på något att dricka så jag köpte en Fruit cooler eller något som det, med exotic mix! 
 
 Det är tyvärr inte min bild, min egna bild försvann. Men det var praktiskt taget en lika dan. Min var nog större. Onödigt, drack typ hälften. Men det är en kall asgod isdrink typ, med massor av smak! Me likey!

Efter kafét hade några av dem bestämt sig för att gå till bion, så jag hängde med! Till min lycka blev det The amazing spider man 2, vilket jag velat se! Upptäckte dock att jag ville se nästan alla filmer utav posterna som hängde på väggarna.. önskar jag hade råd. x) Fast bion var något billigare här. Den kostade 75 kronor! 

Filmen var bra, jag gillade den! :) Fick även höra Hans Zimmer (vem? Jo en av världens bästa filmkompositörer) på ett helt nytt sätt i den filmen. Very good! 

Tyvärr, efter extremt lite sömn och suttit blöt efter regnet i ett par timmar blev jag förkyld. Suger! Så när jag kom tllbaka gjorde jag så lite som möjligt. Lagade mat, chillade i kafeterian och sedan gick och la mig. 
 
Så nu gäller det bara att vila! 
Kommentera inlägget här: