jennielundgren.blogg.se

My crib!

Kategori: Allmänt

 Jag har varit duktig och tagit några bilder från min våning nu!! Och jag förstår inte riktigt blogg.se så mina bilder hamnar inte hur jag vill ha dem, så tydligen startar vi med en toalett/dusch bild. Det första är lite av den lilla tjejtoaletten vi har på min våning. (Vi har två, men det har varit stopp i den andra sedan jag kom hit..blä) Sedan är resten små duschutrymmen. Tre tjejduschar och två killduschar. 
 Detta är det första man ser när man kommer upp till "Second floor" där jag bor! Uppenbarligen är alla dörrar till de olika studentrummen. Bortre trappan leder till toaletterna och duscharna. Jag bor i första dörren till vänster! Rum 202 :))
 Ja, det är lite stökigt. Men vi är tre personer i ett rum med massoor av saker. Jag sover i sängen längst ner, tack och lov. :)) Min vattenflaska från Tesco :))
 En annan vinkel. Vi har ett bord! Fantastiskt! Haha. 
 Och vi har en soffa! 
Dessutom har vi en dörr ut, och garderober! Halva garderoben till höger är min :)) Och en låda under sängen. Och en låda till vänster om den vänstra garderoben.. Har även två lådor till i en byrå.. Skulle behöva en till låda, haha. :) 

Aja, nu finns det lite bilder på något i alla fall! Får ta mig i kragen och ta andra bilder någon dag. :)) 
 
Kommentera inlägget här: