jennielundgren.blogg.se

Mer bilder!! Och halva dag 11!

Kategori: Allmänt

Inte bra att sova 4 timmar..fann mig själv sittandes blundande och nästan sov på första lektionen haha. (Man sitter bara vid datorn, klart jag bara fortsätter vara trött) Efter det var det lecture, vi fick lära oss om brittisk slang. Tack vare Geordey Shore (hahah ofta) visste jag att bird betydde girl/woman. Efter det höll jag Laureen sällskap i 4o minuter innan jag tog bussen hem! Ska sova lite innan jag ska ut ikväll och käka restaurang. :) Ser så mycket fram emot en riktig måltid!!

Tog lite bilder i källaren när jag ändå var där i min ensamhet och åt mackor. 
 
 Den lilla korridoren som leder till de två köken och slutligen kafeterian osv. Oehört tråkig och orelevant. 

 Del av kafeterian, där vi äter mat och frukost och umgås. Finns en tv längre bort med playstation eller något till. Igår satt alla killar vid den och kollade på fotboll, astråkiga. Hahah.
 
 
 Vi hämtar frukosten här på morgnarna. 
 Och här lämnar vi disken. Ser ni de fina söta lapparna  på vilken disk som ska hamna vart? Det gjorde inte jag de första dagana. Oops!

Andra delen av kafeterian. Där finns det en till tv och wii, biljardnol av någon form, pingisbord och vägen ut till trädgården. (Har aldrig varit ute i trädgården där... mest rökarna som går dit.)


 Alltså, jag har knappt varit i detta rummet. Som uppenbarligen ser ut att vara det finaste. Vet inte hur populärt det är att sitta här ens. Men det finns i alla fall!


 Kök ett. Använder knappt detta köket.
 
 Kök två! Det är faktiskt jättekallt här inne, men av någon skum anledning så är det här jag brukar laga min mat oftast. Brukar finnas mest plats här inne, och här har jag ju mina grejer i kylen. 
 Det här är en tom kyl, i jämförelse md hur det brukar se ut.. Här inne har jag lite saker!! 
 
 Såhär ren har jag aldrig sett diskbänken!! 
 
 Och detta är ju lite lyxigt. Kommer tillbaka till mitt rum och jag har fått nya rena lakan och en ny handduk. ;) Äntligen något att vara nöjd över! Även fast handdukarna är rätt kassa.. 

 
 Varför ta snygga bilder när man kan ta konstiga bilder? Nu ska flickan härovan soava för jag ska ut igen om två timma, ungefär! Ska få äta en ordentlig måltid ikväll, på restaurang, så taggad!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: