jennielundgren.blogg.se

Tis - Ons (51 - 52)

Kategori: Allmänt

Fortsättningen följer... och jag har verkligen försökt fundera på vad jag egentligen gjorde under tisdagen,men jag minns verkligen inte.  Jag vet bara att vädret var lite halvtaskigt, att det var rätt kyigt ute. Det kaan ha varit idag jag smakade denna beautin för första gången:

Frozen yoghurt (Naturell och Belgisk tryffel) med jordgubbar, mjölkchoklad, mini chocolate chip cookies, strössel, kitkat, chokladdroppar och jordgubbsås eller något.. Blev medlockad av Marine och Minke, det tackar man för haha! Och efter detta...  ja jag har absolut inget minne av resten av dagen.. *stör mig på jävla internet som slutade fungera* 

Onsdag!
Detta var en riktigt bra dag ska ni veta! Slutade rätt tidigt och kilade hem för att äta och vila upp mig lite för att sedan åka till Brighton station, för att sedan åka tillbaka till London! Woot! (Här följer lite VÄLDIGT dåligt tagna bilder då vi egentligen skulle åkt tunnelbana men den funkade inte så vi promenerade istället, men väldigt snabbt. Så fanns ingen tid att stanna för att ta bilder haha.)

Ja men precis, det stämmer! Vi åkte på EF aktivitet för att åka och se Lejonkungen! :D Var så himla taggad inför detta! Det var en av mina favoritfilmer när jag var liten och soundtracket är ju såå himla bra.

Redan vid introt, de första sekunderna, var jag helt fast! Satt med gåshud och log som en idiot genom hela introt som var sjukt kreativt och välgjort! Och kvinnan som sjöng introt var helt fantastisk, genom hela showen! Åh så bra det var! Vill se mer Disney musikaler såhär!

Allihopa älskade det. Särskilt Minke som sjungit på Hakuna matata i en vecka hahah. ;) Så efteråt åkte vi tunnelbanan till stationen och tog tåget hem, helnöjda. Åt en konstig risifrutti som inte alls var så god som hemma. Bra dag indeed!

KOMMENTARER:

  • emelie säger:
    2014-06-14 | 23:31:16

    Den var bra då med andra ord? ;-)

    Svar: Ojaaa det kan du skriva upp att den var! :D
    Jennie Lundgren

Kommentera inlägget här: