jennielundgren.blogg.se

46 - Torsdag (ointressant sry)

Kategori: Allmänt

Tjeeenare!

Torsdag, precis som rubriken lyder. Blir ett kortis-inlägg. Hade sovmorgon och började vid tolv. Så innan det gjorde jag bara det jag brukar. Typ, fixar mig och lyssnar på musik, kollar på ett avsnitt av någon serie eller något sånt.. något segt eftersom jag är seg på morgnarna. :) 
 
 
Men Ooops! Hur gick detta till 8) Skulle dra upp rullgardinen, men istället åkte hela skiten ned.. känner mig skyldig för detta kommer hela mitt rum få sota för, speciellt eftersom det är EF som tar år på sig att fixa saker.. men egentligen är det ju inte mitt fel att kvalitéen är skit. 

Möttes av läraren från förra veckan på lektionen. Tydligen är Calum borta av en okänd anledning? Inte helt från skolan alltså, men han var nog sjuk eller något! Men nästa vecka så kommer vi ha en helt ny lärare igen? Förstår inte vad de håller på med egentligen.. t

Efter skolan gick jag till Lidl och handadle lite billiga saker.. typ tomatsoppa, någon kyckling som verkade asgod osv. Åkte hem, stoppade in i frysen och stötte sedan på en tjej som heter Paulina som undrade om jag ville sitta ute med henne och hennes gäng. Vädret hade äntligen blivit soligt och skönt! Så jag hängde med.

Upptäckte sedan att det var 15-16 st. spansktalande folk, och jag. Hahah. Vid ett tillfälle var det 7 chilenare runt mig vid bordet som snackade som fan.. ibland översatte Paulina om det var något juicy. (Som t.ex. att en kille från EF hamnat i slagsmål med en britt *suck* och spenderade hela natten och dagen i häktet och kanske måste bli hemskickad) 

Men det var intressant att besöka "spanska EF". ;D Men solen försvann, jag började frysa och var hungrig. Så tror jag gjorde det vanligaste under kvällen: mat, häng och spel i kafeterian, Minns inte så detaljrikt längre, men tror det är okej för er ändå. ;) Godnatt!
Kommentera inlägget här: